X-Ray Media

Jarenlange ervaring in de omroepwereld hebben mij veel inzicht gegeven hoe op een nieuwsredactie gekozen wordt uit talloze persberichten en nieuwsonderwerpen. De grote nieuwsonderwerpen liggen natuurlijk voor de hand en dat is vaak niet te beïnvloeden. Maar al die overige onderwerpen worden veelal gekozen door middel van persberichten. En dan heb ik er de afgelopen jaren heel veel voorbij zien komen  waarvan mij eigenlijk door het bericht al duidelijk was dat de redactie er geen aandacht aan zou gaan schenken. En dat is het deel waar wel invloed op uit te oefenen is. Wat is de x-ray van een (nieuws)redactie? Hoe kom je in de picture van de redactie?

X-Ray Media promoot verder dan je denkt en is het concept om zelfstandige professionals, MKB-ers en (kleine) organisaties te helpen om aandacht te trekken van de traditionele en nieuwe media zonder dat dat veel geld kost.

Hieronder vind je links naar tips en informatie. Dit wordt regelmatig bijgewerkt.

Let op aan wie je het persbericht stuurt.  

 

 

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *